Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

من که نشد ...


من که نشد تا آخر همسفر تو باشم ...

ادامه مطلب ...

عاشقانه

تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم چون تو پاک هستی می توانم تو را خط خطی کنم که آن وقت در زندان خط هایم برای همیشه ماندگار میشوی و وقتی که نیستی بی رنگی روزهایم را با مداد رنگی های یادت رنگ می زنم

ادامه مطلب ...

اس ام اس های شب یلدا ...

 

 محفل آریائی تان طلائی ? دلهایتان دریائی

شادیهایتان یلدائی ? پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی . . .

 

 

 

ادامه مطلب ...

جک و اس ام اس های با حال ...

غضنفر میگن مثل اینکه تنت می خواره میگه اره اخه یک ماه نرفتم حموم 

 

 

ادامه مطلب ...

عید غدیر ...

چگونه میتوان مرد مردان علی را با یک دوره از آفرینش وصف کرد ؟ باید چندین بار انسان ها آفریده شوند تا بتوان علی را درک کرد . عید غدیر خم بر تمام شیعیان و علی دوستان مبارک باد . 

 

 ( اعضای کرنوس )‌ 

 

اتو لوکس ولنجک !

سلام . این بچه های اکیپ ما تو این صحنه دارن با هم بحث میکنن که چطوری این کوروت رو تو نمایشگاه هفتگی معرفی کنن که بعد ها به دعوا کشید  منم که عاشق دعوا داشتم نیگا میکردم . وای وای چه بد حرفهایی میزدن . حالا شما نظرتون درباره این کوروت چیه ؟ 

 

 

رضایار ...

آهنگ جدید و بسیار زیبای رضایا همراهی ستار رپ و لاو لورن و فرهاد با نام خسته نباشی خیلی خوب شده از دست ندین 

 

 

ادامه مطلب ...

رضا پیشرو ...

آهنگ جدید و بسیار زیبا و بمب رضا پیشرو بهمراهی آرشام و علی oWj بنام تو همه حالت یه کار love با سبکی جدید  از دست ندید 

 

 

ادامه مطلب ...

حسین تهی ...

س از مدتها انتظار و در خواست وحشتناک مردم برای پخش این کار بالاخره آهنگ جدید و فوق العاده ویران کننده و محشر حسین تهی بنام کیلید به جرات میتونم بگم یکی از بهترین و موندگار ترین آهنگهای رپ فارسی که واقعا شاد و بترکون شده  با سبکی فوق العاده متفاوت و خاص دیگه خودتون دانلود کنید ببنید چی میگم. این آهنگ به همراه 3 عکس جدید از حسین تهی عیدی به مردم عزیز ایران از طرف ما و حسین تهی به شما 

 

 

ادامه مطلب ...

دریای غصه ...

اهنگ توپ سعید کرمانی و مهدی صفر تایم به اسم دریای غصه . از دست ندید ... 

 

ادامه مطلب ...

لحظه ی اول ...

در همان لحظه اول که تو را دیدم عاشقت شدم ، عاشق آن چهره ماهت شدم
عاشق آن چشمهای زیبایت شدم ، عاشق آن قلب تنهایت شدم
درهمان لحظه بیاد ماندنی دلم به دست و پایم افتاده بود که بیایم با تو درد و دل کنم
می خواهم بگویم دوستت دارم ، عاشقت هستم

ادامه مطلب ...

هوا ...

هوا گرفته است. آسمان نم نم ، دانه های بلورین خود را به خاک تقدیم می کند . به راستی باران یک مفهوم است. عشق یک نماد است ، نمادی که به سختی می توان به معنای آن پی برد...

ادامه مطلب ...

خدایا ...

خدایا طاقت آمد او نیامد 
سلام یار آمد او نیامد



ادامه مطلب ...

هر شب ...

هر شب
فندکم را چک می کنم
تعداد سیگارهای داخل پاکت را
یک به یک شمارش می کنم
خوش ندارم
حسرت کامی بی سیگار
تا صبح
بر روحم بماند ...دردهایم را
از انتهای دل نداشته
بیرون می کشم ...

ادامه مطلب ...

چند صدای کبریت ...

چند صدای کبریت
مکث !
آتش گرفت
آنکه سالهاست با من می سوخت
و این آغاز ماجراست
...

ادامه مطلب ...