Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

اس ام اس جدید ...

 

وقتی اس ام اس ها قطع شده بیایید اینجا ... 

 

 

 

 

 

اگه 8 لایه ایزوگامت کنندبازم ازت معرفت چیکه میکنه

به خاطرخاطره هایت خاطرت درخاطرم خاطره انکیزترین خاطره هاست

کاش پشه بودم تو اتاقت ویزویز میکردم تومنو میکشتی منم بخاطر تو میمردم

زیباتر از گل چیزی نیست،قشنگتر از عشق حرفی نیست،عزیزتر از شما کسی نیست

وقت راهی شدن تو کفترا شعراموبردن

چشام ازستاره سوختن منابه گریه سپردن

رفتی وشب پرشدازمن ازمنودلواپسی ها رفتی ومنو سپردی به زوال اطلسی ها

سلام خوبی ؟

امروز رفتم دکتر ، گفت رگهای قلبت بسته شده !

شرمنده دیگه راهی برای بیرون اومدنت نیست !!!

ببخشید ! جام زرین شما توی وسایل من پیدا شده !

میشه من اسیرتون بشم !!؟؟

زنده باد آن کس که گاهی یادی از ما میکند / از خجالت ما غریبان را غرق دریا میکند

حال ما میپرسد و از مهربانی های خود / این دل رنجور ما را عطر گل ها میکند

گویند سلام طلائی ترین کلید برای صعود به تالار آشنائی هاست

پی صمیمی ترین سلام تقدیم تو باد

زدی تیری به قلبم رد نکردم / جدائی را تو کردی ، من نکردم

شاید نشود به گذشته بازگشت و یک آغاز زیبا ساخت ، ولی میشود هم اکنون

آغاز کرد و یک پایان زیبا ساخت

مرا از یاد میتوانی ببری ، اما از خاطر من نمیتوانی بروی

یه زغال بر میدارم و دورت میکشم و مینویسم

این بی معرفت دنیای منه !

نه از قایق نه از قایق مینویسم ، نه از زخم شقایق مینویسم

به یاد لحظه های با تو بودن ، به یاد آن دقایق مینویسم . . .

سکوت یعنی یه حرف که رو دلمه ، یه اسم که رو لبمه ، یه شرم که تو چشامه

و یه ارزو که تو قلبمه ، سکوت یعنی

این اس ام اس رو میفرستم برای همه خوب ها که سخت مشغول شطرنج

زندگی هستند و نمیدونند که ما ، مات رفاقتشون هستیم

برای نبودنت گلایه نمیکنم چون تا نبودنت نباشه لذت بودنت احساس نمیشه

نفس بادصبا.عشق ازجنس طلا.دوری و دفع بلا.یاری ازسوی خدا.همه تقدیم توباد

زیباترین سلام دنیا طلوع خورشید است آنرابدون غروبش تقدیمت می کنم.

اگرهرروزراهت راعوض کنی،هیچ وقت به مقصدنمیرسی.

آدم کسی روکه دوست داره دائم اذیت میکنه .جالبه که فکرمیکنه داره محبت میکنه

میدونی BMW یعنی چی؟

فکر کردی ماشینه؟نه بابا.

برات=B

میمیرم=M

والله=W

کاردنیاروببین تپش قلب ماهم شده تبلیغات پفیلا یکی واسه من یکی واسه تو.

اگه یه وقت بی هوا لبتو گاز گرفتی بدون یه نفر در حسرت بوسیدن لبته

الهی تو اقیانوس خوشبختی چنان غرق بشی که هیچوقت نجات پیدا نکنی!

هرقطره اشک نشانه دل شکستن هرخنده نشانه مهربانی هر سکوت نشانه تنهایی وهر اس.ام.اس تنگی من برای تو

می خوام ریسمان دوستیمونوپاره کنم تاوقتی دوباره گرش میزنیم به هم نزدیکتربشیم.

گفتند:بهشت رامیخواهى یادوست! گفتم جهنم است بهشت بی دوست.

آنکه چشمان تو را این همه زیبا میکرد کاش از روز ازل فکر دل ما می کرد یا نمیداد به تو این همه زیبای را یا مرا در غم عشق تو شکیبا می کرد.

دفترنقاشی من توشهرغم گم شده  به کی بگم با معرفت دلم برات تنگ شده !

مهم نیست ریسمان

دوستی را چطور

می بندی مهم اینه

که هرگز باز نشه

مثل بارون باصفایی مثل خون دررگ مایی چه بخواهی چه نخواهی توعزیزدل مایی

غروب غمت را به هر قیمتی خریدارم حتی به قیمت اینکه فراموشم کنی

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:54

بانمک بودن
.
.
ممنون وخسته نباشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد