Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Ho3ein dep

salam azizan khoob . chetorid ? khob hamoon tor ke goftam nasle jadide gooshi?!   naaaaaaaaaa nasle mashin?! naaaaaaaaaaaaaaa . khanandast . esmesh hoseine refighe fabame gharare maeroof she ...

inam aksesh o ahangesh

 

Avareha_021..._mami_.mp3

avareha_021..._shahr.mp3

Avareha...Nefrat.021.MP3

 

تم گوشی ...

 

 سلام یه سری تم هست تو این سایت بگیرید قشنگن . آقا حمید آسفالت کردی ماروبگیر  

  من از اینجا دانلود میکنم ...

 

Nokia  :    N

       

Sony Ericsson

 

Nokia  :   E

 

Nokia   :  40 , 60 , 80

    

 

                                   www.pesianmob.net  

 

 

 

آدمک ها ...

باز دست من آلوده شد به قلم غم آدمک ها باعث شدن من دیونه شم احساسی ابلهانه تو وجودم بیگید چرا من شدم یه آدم بد ... من دروغ نیستم و تجربه شده برام هر چی از شکسپیر ترجمه شده برام من در حاله فرارم از دست خودم من پناه میخوام از فرار خسته شدم ....