Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

لحظه ی اول ...

در همان لحظه اول که تو را دیدم عاشقت شدم ، عاشق آن چهره ماهت شدم
عاشق آن چشمهای زیبایت شدم ، عاشق آن قلب تنهایت شدم
درهمان لحظه بیاد ماندنی دلم به دست و پایم افتاده بود که بیایم با تو درد و دل کنم
می خواهم بگویم دوستت دارم ، عاشقت هستم

دلم میخواهد با تو به آسمان پر از ستاره پرواز کنم وهمه ستاره ها را دسته دسته بچینم وبه تو بدهم
دلم می خواهد مهتاب شوم در اوج آسمانها وشبها بر رویت
بر روی چهره ماهت که تازه دلم عاشقش شده بتابم
لحظه ای که من با تو آشنا شدم ، بهترین لحظه زندگی ام بود
آغاز یک زندگی بود آغاز عشق و عاشق شدنم با تو بود
فقط یک چیزی در دلم مانده که موقع درد ودلهایمان به تو خواهم گفت:
میخواهم بگویم دوستت دارم…
ولی نمیگویم چون نمی خواهم آن چشمهای زیبایت تبدیل به خاطره شود
دوست دارم همچنان فریاد عشقت در کوچه ی قلبم بپیچید!
دوست دارم با آب حوض دلت وضو سازم و نماز عشق را بر سجاده ی سرخ قبلت به جای آورم
دوست دارم مروارید عشق را در دریای قلبم بیابم
دوست دارم همیشه همچون کبوتر عاشق در آسمان افکارت پرواز کنم
دوست دارم همرنگم باشی
دوست دارم کنارم باشی
دوست دارم با من باشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد