Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

علی ...

مگر با کلمات می توان از علی سخن گفت ؟

باید به سکوت گوش فرا داد تا از او چه ها می گوید ؟ او با علی آشناتر است.

« دکتر علی شریعتی »

( اسلام شناسی ، ص ۵۸۷ )

علی کسی است که نه تنها با اندیشه و سخنش ، بلکه با تمام وجود و زندگی اش به همه  ی

 دردها و نیازها و همه ی احتیاج های چند گونه بشری در همه دوره ها پاسخ می دهد .

« دکتر علی شریعتی »

( ما و اقبال ، ص ۳۸ )

از بین میری ... هیچ کس منو ندید ...


یه کار جدید و خوب از حسین ... از بین میری و هیچ کس منو ندید ...برای دانلود به ادامه مطلب برید

...




ادامه مطلب ...

آلبوم نفسهای بی هدف محسن یگانه ( فول آلبوم )

سلام دوستای خوبم . امروز واستون آلبوم نفس های بی هدف از محسن یگانه رو میزارم حالشو ببرید . من از آهنگ چشم های خیس من خیلی خوشم اومده ... امیدوارم که شما هم از این البوم لذت ببرید ... برای دانلود به ادامه مطلب برید ...

ادامه مطلب ...

درکم کن ... یاس

اگه یاس نبود کی واقیتارو میگفت ؟

درکم کن با صدای یاس

ادامه مطلب ...

هر چی آرزوی خوبه ...

هرچی آرزوی خوبه واسه تو هرچی که خاطره داریم مال من

اون شبای عاشقونه مال تو این شبای بی قراری مال من

نظر بدید کودومشون بهترن

سلام . بگید این ماشینا کودومشون بهتره . شماره ماشینا هم هیدن شده واسه یه چیزایی

سروش خان قبلا لگن سوار میشدی الان تی تی ؟

porche coupe 2006 . 3300 CC . khoobe badak ni

 

 

Audi tt . 2600 CC . ghiafatan khoobe motori kam miare pishe porche ya benz

 

 

ye jooraii eshghe mane . Mercedes CLR MClaren . 3700 CC hajme motor . Koolak Mikone . baghie aksa edame matlab

 

 

 

ادامه مطلب ...

Rainbow Six: Vegas 2

سلام بروبچه های گل و خل روزگار . کی وگاس رو بازی کرده تا آخرش‌‌‌ ؟ من تا آخرشم رفتم چیز گادیه . این بازی تو سبک SWAT & counter strike که یه جورایی فرق داره . تو یه محیط بزرگتر با اسلحه و یه گرافیک فوق العاده . مرحله های این بازیم که واقعآ سخت و هیجانیه . یه دفعه ۱۰ نفر میریزن روت توام باید هم خودت هم گروه ۲نفرت رو جمع کنی که واقعا توپه . این بازی اول شخص تویی و ۲ تا اسکل به تمام معنا رو باید اداره کنی که تو پرو این ۲تا واقعا اسکل میشن . این بازی ۲تا دی وی دی میشه که یه گرافیک ۱ گیگ با یه رم ۲ گیگ میشه یه بازیه خوب . تو این بازی مثل بازی های دیگه بکش تا نکشنت . یه امتیاز من به این بازی میدم نظر شما هم کمکم میکنه .

گرافیک ۹.۵
موضوع ۸
سبک ۱۰
وضعیت ۸.۵

 

بازم اوبی سافت به فکر بازی های pc هست ...