Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

مادرم

 گریه کردم مثل ابرها بی تو مادر

 شد دل من جای غصه ها بی تو مادر

 

 رسول خدا گفت بهشت زیر پای توست

 بخواب مادر...

 برای همیشه قلبم فقط جای توست

 بخواب مادر...

 رفتی و من تنها ماندم

 با غصه و غم ها ماندم

 گرکه تو را ازردم من

 مادر حلالم کن...

 بعد از تو من بی پناهم

 ای که بودی تکیه گاهم

 خیز و بنگر اشک و اهم

 مادر حلالم کن...

نظرات 3 + ارسال نظر
زینب چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:57

من هم مثل تو و خیلی از آدمای دیگه محبت مادر رو نچشیدم. اما ما امروز بزرگ هستیم و باید روی پای خودمان بایستیم تا روح مادرمان هم از ما خشنود باشد و به ما افتخار کند.

ali شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 http://aliaghagolebagha.mihanblog.com

متاسفم.هم دردت نیستم و لی می دونم چی میگی.خدابیامرزتش

میثم سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:50

دنبال یه آهنگ بودم که سر از وبلاگ شما در آوردم. همون اول که چهرتو اون گوشه بالای وبلاگت دیدم به دلم نشستی حس کردم خیلی وقته میشناسمت. همینجور که داشتم پستاتو میخوندم متوجه شدم مادرت فوت کرده واقعا" ناراحت شدم و از صمیم قلب تسلیت میگم، خدا رو شکر این دردو نکشیدم ولی تازه به خودم اومدم که بیشتر قدر مادرمو بدونم. خدایی 1 ثانیه زندگی بدون مادرمو نمیخوام . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد