Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

:: مرگ مادر ::

 
رهگذر آهسته بگذر
این مزار مادر است.
بر جمیع مادران روزگار
او سرور است.
پاره جان و تن است
این خفته در خاک سیاه
تا ابد چشمان ما
در انتظار مادر است. 
 
 


نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 http://forooshgah100.parsiblog.com

سلام
شما می توانید با لینک کردن وبلاگ ما در وبلاگ یا وب سایت خود با نام
۩هرچی بخوای هست۩
و قرار دادن آدرس و عنوان وبلاگ خود در بخش نظرات کلبه سبز کمتر از 48 ساعت به جمع صمیمانه کلبه ما بپیوندید.
آدرس ما:
http://forooshgah100.parsiblog.com
همچنین ما مطالب خواندنی و مقالات فرستاده شده توسط شما را با ذکر منبع(آدرس وعنوان وبلاگ شما ) در بخش سخنی از دوست به نمایش درخواهیم آورد .


پرهام شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:54

نمی دونم چند سالته و از کجایی فقط می دونم دردی داری که هر کسی نمی تونه درکش کنه حتی واسه ۱ لحظه نمی تونه حسش کنه من این دردو کشیدم ۳ سال پیش نه فقط مادرم بلکه پدرو مادرم.آرزوی بهترینها رو واست میکنم.
خوشحال میشم بیشتر باهات صحبت کنم آخه همدردیم!

الهه سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:30

خیلی شعر قشنگی بود مامانتو خیلی دوست داشتی نه؟ هممون وقتی از دست می دیمش می فهمیم چی از دست دادیم

علیرضا جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:26

زیبا بود ......... و دلگیر

سحر چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:20

سلام خیلی قشنگ و غمگین بود الهی بمیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد