Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

تاریخ ریلیز Pro Evolution Soccer 2008 برای 4 ماه دیگر؟؟؟

تاریخ ریلیز Pro Evolution Soccer 2008 برای 4 ماه دیگر؟؟؟

به نقل از مجمع PS3 ONLINE به گفته کنامی (KONAMI) که بازی
 
برای پاییز ریلیز خواهد شد تاریخ دقیق این عرضه از منبع رسمی اعلام
 
شده : 26/10/2007
یعنی اواخر اکتبر این بازی ریلیز خواهد شد باید منتظر خبر رسمی
 
Konami باشیم.
 

یانگوم...

یانگوم...

picture - yangom - یانگوم - lee young ae

 

picture - yangom - یانگوم - lee young ae

 

یانگوم

 

یانگوم

 

یانگوم

 

یانگوم

 

zin_pic16.jpg

 

بارسااااااااااااااااااااا

barcelona-fc.jpg 
Group stage - 19 September 2007 20:45 (CET) - Camp Nou - Barcelona
Barcelona

Lyon

Barcelona 3 - 0
Lyon

 

 

خب دیدیم که دیشب یکی از مدی های Champions League تونست از سد تیم مقابلش بگزره این برد و به همه طرفدارای بارسلونا تبریک میگم اولیش آریا ...

مطلب...

زندگی یعنی بازی. سه ، دو ، یک … سوت داور............ بازی شروع شد!!! دویدی ، دست و پا زدی ، غرق شدی ، دل شکستی ، عاشق شدی ، بی رحم شدی ، مهربان شدی… بچه بودی ، بزرگ شدی ، پیر شدی سوت داورــــــ0?ــــــــــ بازی تمام شد... زندگی را باختی ...

 

بعد از این هم آشیانت هر کس است باش با او، یاد تو ما را بس است ...

 

امروز کسی محرم اسرار کسی نیست ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست آن عاشق دلخسته که دلخسته ترین بود امروز به ما گفت گرفتار کسی نیست...

 

 تو کتاب خوندم سیگار بده دیگه نکشیدم، تو کتاب خوندم مشروب بده ‏دیگه نخوردم، تو کتاب خوندم دروغ بده دیگه نگفتم، تو کتاب خوندم ‏عشق بده، دیگه کتاب نخوندم...

 

میروم تا دل مردگی ها را ز سر بیرون کنم گر فلک با من نسازد چرخ را وارون کنم بر کلام ناهماهنگ جدایی خط کشم در سرود افرینش نغمه ای موزون کنم ...

 

 روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت . . . آمدم پاک کنم عشق تو را . بدتر شد . . . خلاصه گند زدی تو فرشه رفت...

 

بارون نباش که با التماس خودت رو به شبشه بکوبی ... ابر باش که همه منت باریدن تو رو بکشن...

 

برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر . برای عشق وصال کن ولی فرار نکن . برای عشق زندگی کن ولی عاشقونه زندگی کن . برای عشق بمیر ولی کسی رو نکش . برای عشق خودت باش ولی خوب باش...

 

ناراحت بودن برای آنچه ندارید نابود کردن چیزهایی است که دارید...

 

یک شاخه گل رز میتونه باغ من باشه یک دوست تنها میتونه دنیای من باشه...

 

هیچکس نمی تونه به دلش یاد بده که نشکنه ولی من حداقل می تونم بهش یاد بدم که وقتی شکست با لبه های تیزش دست اونی که شکسته رو نبره ...

 

 

 

تمومش کن : یاس

یه آهنگ توووووووووووووووووووووپ از عزیز دلم یااااااااااس ... بیت خدااااااااااااااااااااااااااااا ... تکست معرکهههههههههههههههههه ...

 

 

 

http://rapidshare.com/files/108156145/Yas_-_Tamoomesh_Kon.html

دانلود بازی ...

بازی L.A STREET RACING 2007 برای دانلود به روی سایت داده شده کیلیک...
L.a. Street Racing 2007



http://rapidshare.com/files/44961684/L.A._Street_Racing_2007_.part4.rar
http://rapidshare.com/files/44954394/L.A._Street_Racing_2007_.part3.rar

بازی مورد علاقه ی من ...

بازی مورد علاقه ی من که فکر کنم ۳ یا ۴ بار تا آخرش رو رفتم ....

Need For Speed Most Wanted

 این بازی رو شرکت EA ساخته که واقعا ته بازیه ...

 

عاشقه این تیکه از بازیم که همه میان دنبالت و باید گمشون کنی منم که خدای این کار

 به هیچ کی امون نمیدم ... این بازی تو ۱۶ مرحله که مرحله ی اول BMW m3 نانازت رو میگیرن که یه خانوم میاد بهت میگه کمکت میکنه تا ماشین نانازت رو بگیری ولی باید اونایی که race میزارن رو بدی به polic ما تا مرحله ۱۵ میریم کسی نمیفهمه که ما دستمون با این کارگاه تو یه کاسست که اخر بازی سوئیچ BMW m3 رو میندازه که ما درریم همه میفهمن و Pollic عین موروملخ میریزن روت باید گمشون کنی ...

بهترین ماشین های این بازی ایناست :

Porche , Benz , Aston martin

خب اینم بازیه مورد علاقه ی من .....

 

NFS: Most Wanted

NFS: Most Wanted

تیم مورد علاقه ی من ...

 
ACM ... بله بهترین تیم دنیا به نظر من با بهترین بازی ها و افتخار های زیادی که داره ... سال قبل هم که قهرمانی   Uefa Champions League  رو بدست اورد ... به نضر من این تیم ایتالیایی با داشتن بازیکنای خوبی مثل :
 
KAKA : Brazil
 
 
خط حمله ی توپ
 
Maldini : ITA
 
 
 
دفاعی مستحکم و کاپیتان کار درست ...
 
Gattuso : ITA
 
 
 
یه خط میانی که جرات میخواد ازش رد شی ...
 
Pirlo : ITA
 
Pirlo - defensive playmaker.
 
بازم خط میانی توپ
 

Nesta : ITA

Nesta - hugely experienced.

دفاع کردنش عالیه ...

 

این یکم از تیم مورد علاقمه که واقعا خوب کار میکنه و KAKA در حال حاضر اسطوره ی این تیمه ...

 

افزودن پسورد دوم به ویندوز XP

افزودن پسورد دوم به ویندوز XP
این ترفند باعث ایجاد 2 پسورد در ویندوز و باعث بالارفتن امنیت بیشتر ویندوز میشود
در ویندوز XP می توانید قبل از فعال شدن هر حساب کاربری ( USER ) ها پسورد دیگری قبل از همه اینها قرار دهید . انتخاب این پسورد سبب خواهد شد تا دیگران قبل از ورود به ویندوز از دو سپر امنیتی عبور کنند.
برای اضافه نمودن این پسورد به ویندوز مراحل زیر را دنبال کنید :
1)در کادر محاوره ای RUN عبارت Syskey را تایپ کنید و سپس OK کنید .
2)در پنجره ظاهر شده با سر برگ Securing the Windows XP Account Database روی گزینه Update کلیک کنید.
3)حال در قسمت Password Startup پسورد دلخواه خود را وارد کنید و پنجره را با OK ببندید.
4) در صورت لزوم می توانید در قسمتSystem Generated Password پسورد را بر روی Floppy Disk ذخیره نمائید تا فقط با استفاده از آن قادر به عبور باشید. از این پس زمانی که سیستم روشن و یا ریبوت شود . پسورد امنیتی قبل از ورود به حساب های کاربری ظاهر می شود و برای ورود از شما پسورد در خواست می کند.

الو خدا‌ ؟؟؟‌ !!!!

الو سلام، الو سلام منزل خداست؟ این منم مزاحمی که آشناست ، هزار دفعه

این شماره را دلم گرفته است، ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صدام. گفته

اید پاسخ سلام واجب است ، به ما که می رسد ، حساب بنده هایتان

جداست؟ الو دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد ، خرابی از دل من است یا که

عیب سیم هاست؟ چرا صدایتان نمی رسد؟ کمی بلند تر ، صدای من چطور

خوب و واضح و رساست؟ شاید که صدایم را نمی شنوید که جواب نمی دهید؟

اگر اجازه می دهی برایت در دل کنم ، شنیده ام که گریه بر تمام درد ها

شفاست خدا...

اخباری از Grand Theft Auto IV

اخباری از Grand Theft Auto IV

سرانجام در نمایشگاه E3 امسال ، Grand Theft Auto IV به
 
بازدیدکنندگان معرفی شد . کمپانی Rockstar Games به شکل بسیار
 
جالبی این بازی را به بازدیدکنندگان معرفی کرد . بطوریکه یک نفر از
 
اعضای این شرکت آستین بلوز خود را به آرامی بالا زد و لوگوی کشیده
 
شده GTA IV را بر روی بازوی خود به بازدیدکنندگان نشان داد .
 
بازدیدکنندگان چنان هیاهویی راه انداخته بودند که در هیچ یک از غرفه
 
ها مشاهده نشده بود . اندکی بعد ، Rockstar Games اعلام کرد که
 
این بازی همزمان برای دو کنسول نسل بعد Playstation 3 و Xbox 360
 
و در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۰۷ عرضه می شود . RockstarGames صحبتی
 
در مورد نسخه PC این بازی نکرد ولی با توجه به نسخه قبلی GTA به
 
نظر می رسد که نسخه PC این بازی یک سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۸
 
عرضه شود . شایعاتی مبنی بر اینکه این نسخه در لندن اتفاق می افتد
 
وجود دارد اما این خبرها هنوز بطور رسمی از سوی Rockstar Games
 
تأیید نشده اند . پس باید تا تقریبا یک سال و نیم دیگر در انتظار یکی از
 
شاهکارهای دنیای نسل بعد بازی ها باشیم