Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

لعنت به مستراح !

لعنت به مستراحی که برچسب قرمز و آبی شیرش برعکس خورده باشد.

لعنت به مستراحی که سوسک ها بدون اطلاع و هماهنگی سرشان را از چاه بیرون بیاورند.

ادامه مطلب ...

یه متن ...

سلام . این متن یه آهنگ قدیمیه که من خیلی دوسش دارم خیلی هم دنبالش گشتم تا پیداش کردم الان متن گذاشتم دفعه بعد آهنگ میزارم . امیدوارم شما هم خوشتون بیاد . 

 

 

تن تو ظهر تابستون رو به یادم میاره  

رنگ چشمای تو بارون و به یادم میاره  

وقتی نیستی زندگی فرقی با زندون نداره  

قهر تو تلخی زندون رو به یادم میاره  

من نیازم تو رو هر روز دیدنِ  

از لبت دوست دارم شنیدنِ 

 

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری !

زندگی دو چیز به من آموخت ... .. .... ..... .... .... .... که هیچکدومش به تو ربطی نداره  !
ادامه مطلب ...

اس ام اس های نیمه شب

ساعت دو امشب قراره همه عقب مونده ها شفا بگیرن اس ام اس زدم جا نمونی

ادامه مطلب ...

طنز سریال یوسف پیامبر !

 

خدایا آیا یوسف آنقدر زشت بوده است؟
 

خدایا چرا پوتیفار آنقدر جذاب تر است؟

 

خدایا چرا صدای یوسف تو دماغی است؟

 

خدایا آیا زنان برای این یوسف دست هایشان را بریده اند؟

ادامه مطلب ...

دهقان و ارباب ...

دهقان پیر، با ناله می گفت: 
 

ارباب! آخر درد من یکی دوتا نیست، با وجود این همه بدبختی، نمی دانم دیگر خدا چرا با من لج  

 

کرده و چشم تنها دخترم را«چپ» آفریده است؟!

ادامه مطلب ...

خان و دزدی دزدان ...

مردی به دربار خان زند می رود و با ناله و فریاد می خواهد تا کریمخان را ملاقات کند... 
 

سربازان مانع ورودش می شوند!

خان زند در حال کشیدن قلیان ناله و فریاد مردی را می شنود و می پرسد ماجرا چیست؟

 

پس از گزارش سربازان به خان ؛ وی دستور می دهد که مرد را به حضورش ببرند...

ادامه مطلب ...

فرق ایرانی ها با اونور آب

اگر گفتید فرق واحد پول ایران و انگلیس چیه؟ در انگلیس شما یک کیف اسکناس می برید و با اوون ماشین می خرید....اما در ایران شما یک ماشین اسکناس می برید و با آن یک کیف می خرید.

ادامه مطلب ...

امان از دست ایرانی ها‌!

سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در یک کنفرانس می رفتند. در ایستگاه قطار سه آمریکایی هر کدام یک بلیط خریدند، اما در کمال تعجب دیدند که ایرانی ها سه نفرشان یک بلیط خریده اند. یکی از آمریکایی ها گفت: چطور است که شما سه نفری با یک بلیط مسافرت می کنید؟ یکی از ایرانی ها گفت: صبر کن تا نشانت بدهیم.
ادامه مطلب ...

دید دختر پسرای ایرونی به دانشگاه !

 
اگر از پسرهای پشت کنکور بپرسید برای چه می‌خواهند به دانشگاه بروند جواب حقیقی آنها این  
 
خواهد بود: دختربازی .


اگر از دخترها بپرسید: میگویند برای انتخاب شوهر .


حالا تکلیف اون خانواده بدبخت روشنه که جوونشون را می‌فرستند دانشگاه که مثلا درس بخونه.

میدونید توی محیط دانشگاه چه خبره؟ نه؟ پس اینو بخونید:


ادامه مطلب ...

چرا المپیک تو ایران نیست ؟!

طبق اخرین اخبار به علت بسته نبودن جاده مسیر دوچرخه سواری که از تهران تا جمکران بود تا حالا 27 تصادف دوچرخه سواران با ماشین گزارش شده است.

نیروی انتظامی اعلام کرد از روز اول شروع المپیک تا حالا حدود 450 هزار بدحجاب و بیحجاب را پس از اینکه به تذکرات توجه نکردند بازداشت کرد و بازداشتها هم چنان ادامه دارد.
ادامه مطلب ...

ایرانی ها تو اون دنیا !

می‌گن یه روز جبرئیل می‌ره پیش خدا گلایه می‌کنه که:‌آخه خدا؟ این چه وضعیه آخه؟ ما یه  
 
مشت ایرونی داریم توی بهشت که فکر می‌کنن اومدن خونه باباشون! بجای لباس و ردای سفید،  
 
همشون لباسهای مارک‌دار و آنچنانی می‌پوشن! هیچکدومشون از بالهاشون استفاده نمی‌کنن،  
 
می‌گن بدون بنز و بی‌ام‌و جایی نمی‌رن! 
ادامه مطلب ...

چرا در کنکور قبول نمیشوید !

 

چرا که سال فقط 365 روز است. در حالی که: 
 

 
1) در سال 52 جمعه داریم و میدانید که جمعه ها فقط برای استراحت است به این ترتیب 313 روز 

 

 باقی میماند.

2) حداقل 50 روز مربوط به تعطیلات تابستانی است که به دلیل گرمای هوا مطالعه ی دقیق برای  

 

یک فرد نرمال مشکل است. بنابراین۲۶۳ روز دیگر باقی میماند.

3) در هر روز 8 ساعت خواب برای بدن لازم است که جمعا" 122 روز میشود. بنابراین 141 روز  

 

باقی میماند.

4) اما سلامتی جسم و روح روزانه 1 ساعت تفریح را میطلبد که جمعا" 15 روز میشود. پس 126  

 

در روز باقی میماند.

ادامه مطلب ...

عاشقانه ها .

می دونی کی می فهمی دنیا دو روزه ؟ وقتی اونی که دوستت داره بهت می گه تا آخر دنیا باهاتم  

 

 

بچه که بودم تا ده که می شمردم فکر می کردم آخر همه چیز دهه .. حالا نمی دونم آخر دوست داشتن چقدره ؟ ولی می خوام بگم دوست دارم قد ده تا بچگی .
 

 

 

اول به نام عشق. . . دوم به نام تو. . . سوم به یاد مرگ . . . بر لوح شیشه ای قلبت بنویس: یا تو و عشق، یا من و مرگ زمان! به من آموخت که دست دادن معنی رفاقت نیست.... بوسیدن قول ماندن نیست..... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست 

 

 

 

جاده ی خوشبختی در دست تعمیره ! دور بزن برگرد این اسمش تقدیره 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب ...