Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

موفقیت را با زندگیتان بیامیزید

 

موفقیت را با زندگیتان بیامیزید

  

موفقیت قریحه ای ذاتی و طبیعی است وشخص موفق  نیازی به جست و جوی ان ندارد.به این نگرش درامیزید که به هرکاری دست میزنید موفقیت را در ان  بوجود میاورید.لازمه موفقیت  جانفشانی نیست بلکه شخصی موفق است که به هر کاری دست میزند بی درنگ دوستان فراوان و برگ برنده های فراوانی را به سوی خود جلب کند.برای دسترسی به موفقیت و کامیابی باید خود را فراموش کنید و فکرتان این نباشد که سهمتان از این تلاش چیست و ایا ارزش دارد که وارد ماجرا شوید یا خیر.

 

 بلکه با روحیه ای قوی و بدون تردید  و شادمان و خشنود در جهت امال و ارزوهایتان گام بردارید تا بتوانید زندگی را همانطور که دوست دارید بسازید.انگاه شاهد خواهید بود که موفقیت و ثروت بیش از انچه تصور می کنید به دنبال شما خواهد امد.بد نیست برای روشن شدن مطلب به یک حکایت قدیمی اشاره کنم.

روزی بچه گربه ای در یک کوچه به این سو وان سو می پرید تا دم خود را بگیرد.گربه ای به او نزدیک شد دلیل این کارش راپرسید.بچه گربه گفت( در درس فلسفه مدرسه اموختم که مهمترین چیز برای یک گربه شادمانی است  و این شادمانی در دم گربه قرار دارد.بنابراین با خودم حساب کردم که اگر تلاش کنم و بتوانم روزی دم خودم را بگیرم برای همیشه به شادمانی دست میابم.گربه گفت من تمام عمرم رادر کوچه  پس کوچه ها پرسه زدم و این فرصت را نداشته ام که به مدرسه بروم . با این وجود عجیب است که  من هم این اقعیت را دریافته ام .اما تفاوت بین انچه تو اموختی و انچه من تجربه کردم این است که من نیز به این واقعیت پی بردم که اگر با اطمینان در مسیر اهداف خود پیش بروی هر جا که بروی شادمانی در پی تو می اید.)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد