Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

آهای بند گان پاکنها د مژده با د که به مهمانی خدا فراخوانده شده ا

 

ای آنکه نگه دوخته بر بزم خدایی

 خوش باش بر این شیوه که نور دل مایی

 

پیداست از این حال که دلداده اویی

 زیباست چه بسیار که از خویش رهایی
 

 

 

 

ادامه مطلب ...

:: مرگ مادر ::

 
رهگذر آهسته بگذر
این مزار مادر است.
بر جمیع مادران روزگار
او سرور است.
پاره جان و تن است
این خفته در خاک سیاه
تا ابد چشمان ما
در انتظار مادر است. 
 
 


وقتی تو نیستی

 

وقتی تو نیستی دیدگان منتظرم برای همیشه بارانی خواهد شد
و مرغ عشق وقتی تو نیستی مادر چگونه برای خنده هایم دوباره مهمانی بگیرم؟
تنهایی برای همیشه خواندن را از بین میبرد
وقتی تو نیستی هنگام گریه کردنم سر بر شانه های چه کسی بگذارم؟

 

مادرم

 گریه کردم مثل ابرها بی تو مادر

 شد دل من جای غصه ها بی تو مادر

 

ادامه مطلب ...

مادر

امشب 2 سال از پرپر شدن گلم از تو دستام میگذره

پرواز مادر از اغوش دختری که هر شب در اغوش مادرش به خواب میرفت . شنیدن صدای شکستن قلبم بلند تر از هر صدایی .بوسه عشق بر دستان و صورت ایثار.وداع با مادر.فاصله به اندازه یک دنیا. هر روز تنها و تنها تر .هر روز تاریک و تاریک تر.غرق شدن در دریایی از درد .خداحافظی با تمام ارزوها.یادگاری چشمای بارونی

مادر

 مادرم

 

آسمان را گفتم
می توانی آیا
بهر یک لحظهء خیلی کوتاه
روح مادر گردی
صاحب رفعت دیگر گردی
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
کهکشان کم دارم
نوریان کم دارم
مه وخورشید به پهنای زمان کم دارم
ادامه مطلب ...