Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

هک !

farari 1375

 

قربون هر چی بچه هکر این یارو میخاره خودم یکم خاروندم یکم زیادی میخاره من برنامه توپ ندارم دست شما ها رو می بوسه

 

 

(‌ حسام ٫ سروش ٫ نوید ٫ حسین ٫ ... به من توهین کرده حالیتونه ؟‌ )

دربی !!!

سلام خوبید ؟ مساوی ؟‌!  آخه چرا از این بازی باید فقط ۱ امتیاز ماله ما باشه ؟‌ نه چرا‌ ؟ هاااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟  

ولی خدایش حال کردم مدیر عامل استقلال کلش خوابید از اول فصل تا حالا که در خدمتیم کوش کی ترکوند کی ترکید هااااااااااااااااااا‌ ؟

یادمه تو اول فصل نقل و انتقال اینا این یارو اومد تو کنفرانس خبری گفت چی‌‌‌‌ ؟‌ امسال ما میترکونیم !!!!!  شوخید بابا حالش خوب نبود زیاد شربت خورده بود  میبینیم این هفته ها ما میترکونیم و اونا میترکن ... اینجا که مهمان بودیم دفعه بعدی میزبان & پیروز میدان ...

تحلیل کلی بازی پرسپولیس ترکوند

اگه من جا هیائت دولت بودم ٬٬٬٬٬٬٬٬٬

اگه من جا هیائت دولت بودم وای جمعه رو هم میزاشتم روز کاری اصلا هم تعطیلی بی تعطیلی وای چه فازی میداد ... میدونید چرا ؟ چون این ملت رو                                   ( منظور دوستای خودم   ) ۱ ساعتم نباید ول کرد ( نوش جون‌ )

شمال ۱۹ مهر ...

سلام خوبید ؟ چه خبر ؟ پیشاپیش عیدتون مبارک ... شمالم ... حال میکنید وقت کنم میپیچونم شمال ؟ میدونید چرا ؟ چون اقای خودمم جون شما ...شب اول ساعت 8 بعد افطار زدیم بیرون کجا ؟ دیگه بماند که کجااااااااا !!!!!!!! چه فازی داد وای نمیشه گفت 2سیب واییییییییییییییی بعد افطار چه فازی میده .... میبینید ؟ نشد 1 هفته ما بیایم شمال این حامد دست خاله ی مارو نگیره نیاد گیری افتادیما ...اره خب بعد همون 2سیب چی فاز میداد ؟ یه  فوتبال... ساعت 11 تا 2 بعدشم با دوستای حامد پیچوندیم بیرون وای وای نگو چه فازی داد ساعت 3 کیلید نداشتیم از بالا دیوار اومدیم تو خونه اونم صفایی داشت جون شما ... حالا رفتیم بخوابیم مگه حامد میزاره ؟ تازه یادش اوفتاد من پول خورد همرام نبود 10 تومن بهم داده یه تیشرتم واسه روز تشیع جنازه مامان بزرگم که سیاه نداشتم گرفت شد 20 تا داشتم از خنده میترکیدم گفتم نمیخوایی پول شکلات رو ازم بگیری ( دوستان میدونن شکلات چیه ) میگه انا همش بخوره تو سرت 20 تومن رو بده ... یه چیزای دیگم گفت که باور کنید نمیشه بگم .... اینم خاطره ی یکی از روزای شمال رفتنم ...

 

فراموشی!!!!

 

خدایا تو خیلی بزرگی

 

و من خیلی کوچیک...

 

جالب اینه که تو به

 

این بزرگی هیچ وقت

 

من رو فراموش نمیکنی

 

که اینقدر کوچیکم

 

ولی من به این کوچیکی

 

 بعضی موقع ها فراموشت میکنم ...

میبینم که کل همتون خوابید ....

 

عکس های عروسی یانگوم 2

 

 

وای وای اینو نمیدونم چی بگم تو وبلاگ امین بودم اینو دیدم کیااااااااااااااا چطوره ؟

 

سروش چی میگی ؟ یارو شوهر داره یارو عروسی کرده

 

 

کیا مامانت اگه هنوز نرفته بگو نره

 

سروش ادرس خونه شوهرش میخوای؟‌

 

 

 

من...

با من غریبه گی نکن با من که درگیر توام ....... 

 

چشاتو از من ور ندار من مات تصویر توام .......

شمال...

سلام ... خوبید ؟!

شمالم جاتون خیلی خالیه دوستان ...

دیشب یعنی شب ۵شنبه یه مراسم داشتیم واسه مادر بزرگم که خیلی سنگین بود پدرم در اومد ولی اون زحمت هایی که واسه بزرگ کردنم کشید ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ برابر سخت تر واسش بود که خدا روحش و شاد کنه  

بعد مراسم دوستان سالن فوتبال گرفتن که خوب بود ساعت ۱۲ تا ۲:۳۰ شب بعدشم با حامد رفتیم بیرون تا ساعت ۵ صبح  واقعا جاتون خالی ...

امروزم موقع افطار که ۵ مین گذشت بودم تو خیابون داشتم میگشتم که بارون گرفت وای خدا چه حالی بهم داد با کاپیتان بلک افطار کردم تا برم خونه یه ۳۰ مین از افطار گذشت ... افطار خوردم الانم اومدم نت که ۲ ساعت دیگه حرکت میکنم تهران در کل خوب بود جا مامان قشنگم خالی

مساوی !‌ ؟

میلااااااااااااااااااااااااااان    نه نباخت مساوی با کی پارما اخه اینم تیمه که باهاش مساوی گرفتی‌؟؟!!!   ایراد نداره ایشالا لیگ قهرمانان ...