Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

یلدا ...

سلام . شب یلدایی خیلی بدی بود ... امیدوارم به شما خوش                                 

                            گذشته باشه ... بای

 

Hi . Yalda Night For Me is Veri  

 

BAD … I hope That You Were   

 

WellCome … Bye             

                          

                       

                

    

Dead

 

     سکوت شبم شده تبدیل به رویایی سرد بهار زندگیم نابود شده با پاییزی سرد...

 

     در انتظارم که روزام سختر بشن چرا گلای بهاری من پرپر میشن...

 

     کمتر میشن کسایی که کنارم بودند فقط غم و غصه هان که به یادم موندن...

 

     خدا زندگی برای من کم رنگ شده حتی امیدم به فرداها کمتر شده... 

 

     ببین چه جوری دنیا لج افتاده باهام میخوام چشامو ببندمو برم تو رویاهام...

 

     میدونی چرا تو این دنیا من یه غریبم چون کسایی که با من بودن چیزی ازم ندیدن...

 

    دست خودم نبود که رفتم به پابوس غمها بگو چجوری تموم میشه این کابوس غمها...

   

    خدا فقط واسه یه بار دیگه میخوام ببینمت آره مرگ میخوام تو دستای سردم 

 

                                             بگیرمت ...

 

 

                                              

 

                        

آدرس دانلود آهنگ یاس ...

                        

                         << نسل ما >> یاس . دانلود کنید چیز نازیه

                   

http://rexrap.blogfa.com/post-41.aspx

 

 

متن ناز از پیشرو

  من توی فردا مردم وابستگی ترسناک همه روزای منو میکنه سرد و غمناک           

  احساس نفسم سخته تو این غروبه سرد من منجمد شدم و روزامو عوض کرد ...        

  تو خیابونای خالی پر از آدم مجازی مگه میشه تو این تنهایی خودتو نبازی ؟

  وقتی از کنارت رد میشن سایه میدن نشون ...

 انگار پاهات از دست رفتن میری کشون کشون...

 به سمت چیزی که آرزوته فقط ببینیش یه گل زندگیتو تو تاریکی میچینی...

  تو اوج شبا آرزوی روشنایی ما میشیم غرق انگار شب بی نور شد و نمیاد برق...

  کسی که ترد میشد از وقتی چشاش میشد باز وقتی تو یه رنگی سر جاش میشد دراز...  

  آرزو مرگ داشت همش تو سینه ی خستش که تنها تکیه گاش همیشه بود در بستش ...

  بدلیل بزگیه اتاق داشت نفس پس بزار نا امید شی نفس میشه تموم بهار مجازیمون 

  میشه خزون...

 

            http://ma4nafar.webng.com/data/reza-pishro.jpg

جهنم !

 سلام . خوبید ؟ یه چند وقت در این وبلاگ رو با گل علاء گرفتم که ملت صفا کنن .

 حالا اومدم میخوام بگم جهنم ... نه ... جهنم واقعی ...

 جهنم واقعی میشه زندگیه ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 جهنم چیه ؟

 جایی که سیخت میکنن ؟ نه ! جاییه که خدا آدمت میکنه ؟ بازم نه ...

 میدونید چرا ؟

 منم نمی دونم

 ولی میگم جهنم یعنی اینجا . جایی که از همه چی بی خبری !‌ اره اینجا ... چی عذابی بدتر از

 این که ندونی دور و برت چه خبره !‌ الان ۱۰۰٪‌ دوستای گرامی بنده دارن فحش میدن این مطلب

 میخونن میگن نبود حالام که اومد داره چرت میگه ...

 به همون خدایی که قبولش دارید این دنیا از جهنم بدتره ... هدفم از اینکه دارم میتایپم اینه که یه

 بچه رو دیدم ... حدوده ۴ سال یا کمتر ... داشت آدامس میفروخت ... ساعت چند ؟ ۱۰ شب ...

 کجا ؟ آریا شهر ... وای که خراب شدم ... به نظر شما آینده ی اون چی میشه ؟ چرا باید دنیا اینقدر

 از جهنم بدتر باشه ؟ ها ؟

  جواب میخوام ...

 اون طفل معصوم چه گناهی داره ؟ به من میگید ؟

 خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااا اون چه گناهی داره ؟ میخوای امتحانش کنی ؟ اخه اون چند سالشه ؟

 خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااا اخه چرا اون رو تو گرگا امتحان میکنی‌؟

 تو که خودت بهتر از من میدونی اینجا همه گرگند ... همه نه ولی ۸ به ۱۰ که هست . یه عده خوک

 صفت با آینده ی اون دختر میخوان چی کار کنن ؟ 

 خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااا اون واسه این آزمایش بزرگت هنوز خیلی کوچیکه ... خودت بالا

 سرشی

 پس کمکش کن ... جونه مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن ......

 من دیونه نیستم ولی دارم با چیزایی که تو این جهنم میبینم دیونه میشم دیونه میفهمید یعنی

 چی ؟

 حالا یه چیزی کدوم جهنم بدتره ؟ دنیایی یا اونور‌؟

 این آپ رو تو موضوع بندی نمیزارم چون نمیدونم موضوع شو چی بزارم ...

           

                    BYE 2 All ... See you ... PLZ Comments For That Subject

             399