Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

متن ناز از پیشرو

  من توی فردا مردم وابستگی ترسناک همه روزای منو میکنه سرد و غمناک           

  احساس نفسم سخته تو این غروبه سرد من منجمد شدم و روزامو عوض کرد ...        

  تو خیابونای خالی پر از آدم مجازی مگه میشه تو این تنهایی خودتو نبازی ؟

  وقتی از کنارت رد میشن سایه میدن نشون ...

 انگار پاهات از دست رفتن میری کشون کشون...

 به سمت چیزی که آرزوته فقط ببینیش یه گل زندگیتو تو تاریکی میچینی...

  تو اوج شبا آرزوی روشنایی ما میشیم غرق انگار شب بی نور شد و نمیاد برق...

  کسی که ترد میشد از وقتی چشاش میشد باز وقتی تو یه رنگی سر جاش میشد دراز...  

  آرزو مرگ داشت همش تو سینه ی خستش که تنها تکیه گاش همیشه بود در بستش ...

  بدلیل بزگیه اتاق داشت نفس پس بزار نا امید شی نفس میشه تموم بهار مجازیمون 

  میشه خزون...

 

            http://ma4nafar.webng.com/data/reza-pishro.jpg

نظرات 1 + ارسال نظر
So0oro0osh پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 22:29

Halidam aziz kheili bahal bood ... TNK

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد