Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Dead

 

     سکوت شبم شده تبدیل به رویایی سرد بهار زندگیم نابود شده با پاییزی سرد...

 

     در انتظارم که روزام سختر بشن چرا گلای بهاری من پرپر میشن...

 

     کمتر میشن کسایی که کنارم بودند فقط غم و غصه هان که به یادم موندن...

 

     خدا زندگی برای من کم رنگ شده حتی امیدم به فرداها کمتر شده... 

 

     ببین چه جوری دنیا لج افتاده باهام میخوام چشامو ببندمو برم تو رویاهام...

 

     میدونی چرا تو این دنیا من یه غریبم چون کسایی که با من بودن چیزی ازم ندیدن...

 

    دست خودم نبود که رفتم به پابوس غمها بگو چجوری تموم میشه این کابوس غمها...

   

    خدا فقط واسه یه بار دیگه میخوام ببینمت آره مرگ میخوام تو دستای سردم 

 

                                             بگیرمت ...

 

 

                                              

 

                        

نظرات 1 + ارسال نظر
nazanin سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 14:08

vaghean matalebet kheali ghashange omidvaram movafagh bashi

To you azizam .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد