Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

need for speed undercover

سلااااااااااااااااااااام . خوبید دیگه ؟ این پست یکم دیر اومد ولی سعی میکنم جبران کنم .                                

زن نامرد !  و من جاسوس 

نید بازا میدونن که بعد چند سال یه بازی اومده از EA که بعد most wanted بهترین Need For speed بوده ؟ آره من اینو تموم کردم  . البته خداییش وقت نداشتم ولله 3 روزه تموم بود به یک هفته نمیرسید . حالا برای نقد و بقیه چیزا ادامه مطلب جای خوبیه ... 

 

 

مشخصات رو میزارم :  

سیستمservic pakc 2 & VISTA
گرافیک Nvidia 512 MG 8800 & 1 GB
رمBase 800:1 & Base 600:2
CPUGH 3800
DRXC9 & C10

 

 

نمره به مشخصات بازی : 

 

گرافیک

8

افکت

9

موضوع

10

شهر و جاده

5/9

 

 

موضوع :  

 

جاسوسی بشر ! پلیس مخفی شدیم رفت پی کارش . اول با یه پلیس نامرد که زنم هست اتفاقآ زن هم هست میرید تو یه شهر که میخواید مافیای یه شهررو کله پا کنید . البته من نمیدونستم ای جوری میشه ها چون شهر بی هیجان شهر نیست . این خانوم به شما آمار مسابقه ها رو میده تا ما بریم کله پا کنیم . تو این بازی دزدی میکنیم ماشین میترکونیم مسابقه میدیم و ... 

این خانوم آخر بازی معلوم میشه که میخواسته رییس مافیا رو که رییس خودشم هست کله پا کنه که میکنه ! آخر بازیم خودم ترکوندمش ... یه خانوم با حال هم هست که تا آخر بازی با یه ارتباط عاطفی با ماست که من تا آخر بازی بهش شک داشتم آخه به زنا نمیشه اعتماد کرد ولی تا آخر بازی با ما میمونه ! اگه بازی ادامه داشت ولمون میکرد میرفت با یکی دیگه و ما مثل چی گریه میکردیم  .  

 

اتفاقات و جلب ها : 

 

اتفاقات جدیدتر از ماست وانتد هست که میشه به دزدی ماشین از جا های مختلف اشاره کرد . دوئل های خیابونی جذابن . یه نکته مشترک با آندرگراند داره اونم حد فاصله که خوب ترش کرده . 

قبل بازی یه عینک پوما بگیرید که اصل باشه چون واقعا خورشید با حال و کور کننده ای داره . پلیسا دیگه با یه ضربه نمیرن تو جمع باقالیا خیلی سخت شدن و هوش مصنوعی خیلی خوبی دارن ! 

 

 

بهترین ها :  

 

لامبرگینی مورسیه لاگو و مکلارن اف 1 و 722 و بوگاتی و پورشه خوبن  

 

  

اسپرت :  

 

اسپرت قوی تری نسبت به ماست وانتد داره ولی به کربن و پرو استریت نمی رسه ! 

 

 

من :  

 

 

من این بازی رو تو 1 هفته به مدت 14 ساعت تموم کردم که میشه گفت داستان طولانی داشه . 

البته من موقع خوردن تل زدن از بازی بیرون نمی زدم در کل 10 ساعت تموم شد . 

ماشینام یکی AUDI & LAMBORGHINI GALLARDO & LAMBORGHINI MURCIELAGO & MCLAREN بوده که با پرشه خاطره دارم . 20 دقیقه با چرخ پنچر تونستم پلیسارو بچرخونم و آخرم بردم  . 

اسپرتم هم بد نبود .  

 

 

این زنه نامرده اینه : 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
انجمن پارسیان یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 http://parsianforum.com

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد