Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

جک

ترکه تلوزیون میخره .میبینه برق نیست هولش میده تا روشن شه . 
 

 

ترکه با خودکار میره حموم میگن: چرا با خودکا میری حموم؟میگه میخوام هر جامو که شستم علامت بزنم . 

 

 

ترکه میره بنگاه میگن: یه خونه داریم کنار راه آهنه ،صدا زیاد داره ولی بعد از یه هفته عادت می کنی.ترکه میگه اشکال نداره یه هفته رو میریم خونه داداشم . 
 

 

 

غضنفر پاش درد میکرده استا مینوفن می ذاره تو جورابش.....  

 

 

 

یه بار 2تا ضایع با هم ازدواج میکنن بچشون میشه تابلو .

یه نفر میره شنا آهنگ تایتانیک براش پخش میکنن غرق میشه .  

 

 

می دونی خرگوش بعداز دو ماهگئ کجا می ره ؟تو سه ماهگی. 

 

 

 

یارو میره کارواش بهش میگن ماشینت کو می گه راه نزدیک بود پیاده اومدم .  

 

 

 

ترکه میمیره عکس نداشتن سر خاکش بزارن تا گردن خاکش میکنن 
 

 

 

ترکه تالیا داشته بهش میگن شمارت چنده؟ میگه :صفر ، نه صدو ایکاش دوازده  

 

 

 

یه اصفهانیه موبایل میخره ولی صفرشو میبنده  

 

 

 

یه نفر دنبال جای پارک می گشت، هرچی بیشتر می گرده کمتر پیدا می کنه، بالاخره به خدا می گه خدایا! اگر جای پارک پیدا کردم قول می دم نماز بخوانم، قول می دم روزه بگیرم... همین طور داشت قول می داد که یک دفعه یک جای پارک پیدا می کنه، می گه: خدا جان! خیلی ممنون! شما لازم نیست زحمت بکشی، من خودم پیدا کردم 

 

 

 

یه روز اصفهانیه تو مسابقات رالی شرکت میکنه وسط راه مسافر سوار می کنه!!!
 

 

 

ترکه می ره خونه بخره آقاهه یه خونه بهش نشون می ده می ده این خونه استخر داره، جگوزی داره...ترکه می گه: عجب! ما قبلا همین طوری ول می دادیم! حالا دیگه جاشم مشخص کردن؟
 

 

 

 ترکه با یک سرهنگه سوار هواپیما میشن ترکه رو به سرهنگه می کنه میگه ببخشید شما گروهبانید؟ سرهنگه میگه نه ترکه همین سوال رو چند بار می پرسه. آخر سرهنگه خسته میشه میگه بله بابا من گروهبانم ترکه میگه پس چرا لباس سرهنگارو پوشیدی؟ 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد