Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

منو‌ ؟

 

         

سلام . خوبید دوستا و دشمنای گلم ؟‌ کی جرات کرده منو هک کنه ؟

کی جرات کرده که هارد منو ببنده ؟ ۴۸ ساعت وقت میدم خودش بگه

ولا ...  خودش میدونه . من ۸ تا پروژم تو هاردم بود آره ؟ ولی من از 

هر کدوم ۴ تا ایماج دارم  . به کاهدون زده . پژمان آی پی میخوام با

آدرس فهمیدی ‌؟ ۲ تا سیستم تو یه ساعت ؟                            

نظرات 2 + ارسال نظر
excellency شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:42 http://www.poohs.blogfa.com

سلام
نامرد
دیگه که به ما سر نمی زنی!
ولی من که از رو نمیرم.
خوب دیگه بسه.
می خوام بیای تو وبم ونظرت را در مورد وبم بهم بدی
قبول دیگه؟
پس می یای منتظرم.

پژمان چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 17:56

خب پولش چی شد ؟ یارو که ترکید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد