Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

شمال...

سلام ... خوبید ؟!

شمالم جاتون خیلی خالیه دوستان ...

دیشب یعنی شب ۵شنبه یه مراسم داشتیم واسه مادر بزرگم که خیلی سنگین بود پدرم در اومد ولی اون زحمت هایی که واسه بزرگ کردنم کشید ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ برابر سخت تر واسش بود که خدا روحش و شاد کنه  

بعد مراسم دوستان سالن فوتبال گرفتن که خوب بود ساعت ۱۲ تا ۲:۳۰ شب بعدشم با حامد رفتیم بیرون تا ساعت ۵ صبح  واقعا جاتون خالی ...

امروزم موقع افطار که ۵ مین گذشت بودم تو خیابون داشتم میگشتم که بارون گرفت وای خدا چه حالی بهم داد با کاپیتان بلک افطار کردم تا برم خونه یه ۳۰ مین از افطار گذشت ... افطار خوردم الانم اومدم نت که ۲ ساعت دیگه حرکت میکنم تهران در کل خوب بود جا مامان قشنگم خالی

نظرات 3 + ارسال نظر
SoOoRoOoSh یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:45

salam chetori ?! khoda Rahmatesh Kone madar Bozorgeto mohammad 12 ta 2 baad ta 5 sobh iekam Chize khatar nake dige az in kara nakon In hamede shohar khalate Inghad bahat joore Nabood cheghad joor bood

Hossein سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 14:24

Mamad kooftet she gold bood ? khosh behalet rasti oon moghe shab biroon che ghalati mikardid ha ?! :D

sahar سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 14:29

khaste nabashi khoda rahmatesh kone baadesham oon moghe shab koja boodid ?! soal pish oomad

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد