Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

رامین بی باک : دیگه قیدمو بزن ...

 

فول آلبوم فوق العاده از رامین بی باک به نام قیدمو بزن ...  

 

برای دانلود روی آهنگ مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

 

فرمت : Mp3 / کیفیت : ۱۹۲Kbps

دانلود کل آلبوم

فرمت : Mp3 / کیفیت : ۱۲۸Kbps

دانلود کل آلبوم

فرمت : Ogg / کیفیت : ۵۶Kbps

دانلود کل آلبوم

 

 

فرمت : Mp3 / کیفیت : ۱۹۲Kbps

۱.نمیدونم که میدونی

۲.دوست دارم

۳.دیگه قیدمو بزن

۴.چه ساده عاشقت شدم

۵.قشنگترین اشتباه

۶.سرنوشت

۷.یادت هست؟

۸.تمومه

۹.تصویر عشق

۱۰.بمون همیشه

۱۱.دیگه قیدمو بزن (بی کلام)

 

فرمت : Mp3 / کیفیت : ۱۲۸Kbps

۱.نمیدونم که میدونی

۲.دوست دارم

۳.دیگه قیدمو بزن

۴.چه ساده عاشقت شدم

۵.قشنگترین اشتباه

۶.سرنوشت

۷.یادت هست؟

۸.تمومه

۹.تصویر عشق

۱۰.بمون همیشه

۱۱.دیگه قیدمو بزن (بی کلام)

 

فرمت : Mp3 / کیفیت : 64Kbps

۱.نمیدونم که میدونی

۲.دوست دارم

۳.دیگه قیدمو بزن

۴.چه ساده عاشقت شدم

۵.قشنگترین اشتباه

۶.سرنوشت

۷.یادت هست؟

۸.تمومه

۹.تصویر عشق

۱۰.بمون همیشه

۱۱.دیگه قیدمو بزن (بی کلام)

 

فرمت : Mp3 / کیفیت : ۲۴Kbps

۱.نمیدونم که میدونی

۲.دوست دارم

۳.دیگه قیدمو بزن

۴.چه ساده عاشقت شدم

۵.قشنگترین اشتباه

۶.سرنوشت

۷.یادت هست؟

۸.تمومه

۹.تصویر عشق

۱۰.بمون همیشه

۱۱.دیگه قیدمو بزن (بی کلام)

 

فرمت : Ogg / کیفیت : ۵۶Kbps

۱.نمیدونم که میدونی

۲.دوست دارم

۳.دیگه قیدمو بزن

۴.چه ساده عاشقت شدم

۵.قشنگترین اشتباه

۶.سرنوشت

۷.یادت هست؟

۸.تمومه

۹.تصویر عشق

۱۰.بمون همیشه

۱۱.دیگه قیدمو بزن (بی کلام) 

 

 

منبع : www.tak3da.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد