Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

آخرین اخبار ارسالی از ماهواره ی امید ...

 

 به گزارش خبر نگار ما از ملوانان غیور ماهواره امید این ماهواره تا کنون ۱۵ خبر به پایگاه اصلی ارسال کرد. 

آرشیو اخبار ارسالی از ماهواره امید: 

 

خبر ۱: یوهوووووو . من دارم پرواز میکنم. 

خبر ۲: هی زمین گرده.

 

 

خبر ۳: زمین به دور خورشید می چرخه. 

خبر ۴: من خسته شدم ، میخوام برگردم.

خبر ۵: یه دونه کارت شارژ 2000 تومنی ایرانسل بفرستید تا بازم پیام بدم.

خبر ۶: ماهواره ی امید از وجود یک امامزاده بین زحل و مریخ خبر داد.

خبر ۷: نقشه ایران شبیه یک گربه نشستست.

خبر ۸: این حقوق ما رو کی میدین؟

 

در پی پرتاب موفقیت آمیز ماهواره امید و دستیابی ایران به تکنولوژی فضایی ، نام کهکشان راه شیری به بزرگراه شیخ فضل الله نوری تغییر یافت

 

خبر ۹: جون مادرتون اینقدر مسخرم نکنید 

 

احمدی نژاد گفت : با وارد شدن ماهواره امید به فضا ، سیاره زهره باید چادر بپوشد.

 

ماهواره ی امید از سیاره زهره خواستگاری کرد : 

خبر ۱۰: دارم با زهره ازدواج کنم.

خبر ۱۱: مرخصی بدین میخوام بریم ماه عسل.

خبر ۱۲: من از این بالا روی اسرائیل تف کردم.

 

بر اساس اخبار رسیده تف ارسالی از ماهواره امید که گمان میرفت بر روی اسرائیل بیوفتد در خلیج فارس سقوط کرد. مهندسین اعلام کردن این به این علت است که هنوز ماهواره امید قادر به تشخیص چرخش زمین نشده است. 

 

خبر ۱۳: اوباما رئیس جمهور آمریکا شد. 

خبر ۱۴: قند و شکر تموم شده. ۲کیلو بگیرین بگذارین تو زنبیل من بکشم بالا. 

خبر ۱۵: سیاره اورانوس مسلمان شد. 

 

منتظر بقیه اخبار باشید....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد