Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Frontlines Fuel Of War

Frontlines

***  fuel of war  ***

سلام به همگی . میخوام یه بازی رو شرح بدم و یه سری اطلاعات در موردش بزارم و در نهایت با همکاری شما نقدش کنیم . همونطور که تو تیتز نوشتم اسم این بازی فرانت لاینز فوال آف وار ؛ این بازی یه بازیه اول شخص با هیجان خیلی بالاییه . واسه اینکه بتونی این بازی رو رو سیستم اجرا کنی باید اینارو حتما داشته باشی که اگه بیشتر باشه بهتره یعنی میتونی گرافیک بالای بازی رو حس کنی .

OS: XP/Vista   من میگم اکس پی چون ویستا هنوز یه چیزایی کم داره تو گرافیک                                

CPU: 2.8 GHz                     اگه سی پی یو 3.6 باشه عالیه                                                       

RAM: 1 GB اگه با رم 2 بازی کنید بهتره                                                            

VGA: 128  راستش 128 برای اینکه این بازی واقعآ خودش رو نشون بده کمه .512 9900 یا 1 خوبه                             

Kaos Studios:                 سازنده

THQ:          تهیه کننده

خب این بازی یه بازی اکشن ، اول شخص ، جذاب ، سرتو بدزد تا نمیری ، عین مورو ملخ میان رو سرت و ... 

 

داستان بازی تو سال 2024 اتفاق میوفته وقتی که دیگه هیچ منبع گاز و نفت و سوخت نیست . تو این زمانه که شرق و غرب رابطه ای تیره دارن و یه متحدهای جدید به وجود میاد . غرب که شامل آمریکا و اروپا میشه و شرق بین روسیه و چین که اتحاد ستاره ی سرخ رو تشکیل میدن . وقتی منابع نفت تموم میشه و فقط چند جا مونده درگیری های کوچیک باعث یه جنگ بزرگ میشه .

بازی کننده که ما باشیم کارمون اینه که تو ارتش متحدین غرب بجنگیم و مناطق مختلفی رو بدست بیاریم . این بازی تو سبک بتل فیلد ساخته شده . تو نقشه آزادانه حرکت میکنی و تو موقعیت های مختلف اسلحه و تجهیزات جنگی پیدا میکیم . وجود یه سری ماشین کنترلی جنگی باعث میشه تا بیشتر از این بازی خوشت بیاد و یاد بچه گیات میوفتی با این تفوات که تو بزرگ شدی و این ماشینا جا اینکه وسیله بازی باشه وسیله واسه جنگیدن و کشتنه .

این بازی به نظر من الهام گرفته از چندتا بازیه . اول که سبک بتل فیلد رو داره ، دوم تو طراحی و حرکت و شیوه جنگ به کال آف دیوتی و سوم هم ماجراشه که از جنگ ستارگان میشه گفت گرفتنش . در کل این بازی معجونی شده از چند تا بازی باحال که میشه گفت یه بازییه که ارزش تا آخر رفتن رو داره .

بخشهای بازی تو کشورهای حوضه دریا مازندران به جز ایران اتفاق میفته که وقتی مسیر حرکت نیروها رو میبینی از ایران وارد خاک کشورای دیگه میشن ، این یعنی خیال باطل که ایران یه روزی دست یه مشت ... بیوفته ، حالا سیاسیش نکنیم .

از ازبکستان ، قزاقستان ، ارمنستان ، آذربایجان شروع آخرش هم به مسکو ختم میشه ، یعنی باید مسکو رو واسه آمریکا کنی تا بازی تموم شه . نیروهای نظامی دشمن ما تو بازی رو حالت پروفشنال میشن هلو ، اون وقته که میفهمی بازی کردن یعنی چی ! مثل بارون تیر میریزه رو سرت حالا وقتشه سرتو بدزد .

وقتی به مسکو میرسی مردم عادی با تفنگ های  سبک و سنگین میریزن روت که سبکاش میشه شات گان ، البته این بازی تنها واقعیتی که میتونه بگه واسه الان اینه حالا تا 2024 کلی راهه ! این بازی رو یکم باید جدی گرفت چون آمریکا کاراشو قبل اینکه انجام بده با بازی یا فیلم تو ذهن مخاطباش طوری که میخواد جلوه میده . مثلا کال آف که یکیشون بود ، جنگ صحرا ، جنگ ویتنام و خیلیای دیگه .

خب بگزیم میرسیم به اشکالای بازی . بالا گفتم به طور آزادانه تو نقشه میگردی ! آره ولی این نقشه کوچیکه ، مخصوصآ واسه اون جنگا که کار رو خیلی سخت میکنه و آزادیه تاکتیک رو از آدم میگیره ، نمیشه جنگای الان رو اینقدر مستقیم دونست تا جنگای 20 سال دیگه شایدم بیشتر از 20 سال . مورد بعدی کنترل هلیکوپتر های جنگی که واقعا بد طراحی شده که نمیشه خوب کنترل کرد . تانک هاشم یه جورایی ضعیف کار شده یعنی تانک کوچیکش بهتر عمل میکنه تا بزرگا . تانک کوچیکا قدرت تخریب کمتر سرعت بیشتری داره نمیشه گفت قدرت تخریب کم داره میشه یه کارایی کرد باهاش ولی تانک های بزرگ خیلی کنده ولی بازم میشه به کند بودنشون اصلا نمی ارزه . من حاضرم بدون تانک باشم چون سرعت خودم رو تو حرکت های انفرادی قبول دارم ولی اگه تانک کوچیک یا ماشین زره ای یا ماشین کنترلی باشه شاید باهاشون کار کنم .

این بازی طوریه که اصلا نباید هول کرد چون باید با خون سردی هدف بگیری ، شلیک کنی و فرار کنی . پرتاب نارنجک ، هدف گیری با اسلحه های سبک و سنگین ، رانندگی کردن با هر وسیله ای نیاز به یه اعصاب کاملا اروم یا کاملا مخدوش باشی که یا با آرامش کار کنی یا با حرص بکشی؛ من که با تمام حرصم این بازی رو تموم کردم تو 24 ساعت که در کل 4 ساعته بود . یکی از نکات منفی دیگه بازی اینه که خیلی زود تموم میشه شاید واسه اینکه شرکت سازنده تشخیص داده اگه بیشتر ادامه بده بازی خراب میشه .

توصیه های من واسه این بازی 

سعی کنید اصلا از تراینر یا چیت کد استفاده نکنید چون بازی رو خراب میکنه و یه حس منفی ایجاد میکنه

قبل بازی حتما یه چیزی بخورید البته من با روزه بازی کردم وسطشم افطار کردم دوباره شروع کردم

استراحت بعد هر مرحله فراموش نشه ، جو نگیره بخوایید یه دفعه همشو تموم کنید چون حالت اعصبی ایجاد میکنه من تجربش رو تو کال آف دارم خوابای پریشون و ...

در آخر از این بازی لذت ببرید ...

نظرات 3 + ارسال نظر
So0o0oro0o0osh پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 22:26

salam , mamanoon az inke ie tozih dadi ... vali mohammad bazisho chetori 24 saate tamoom kardi ? midoonestam ghati koni hichi halit ni mese oon dafe too Game net vali aslan entezar nadashtam bedoone trainer 24 sate save akharo vasam mail koni :(( kheili gavi . albate be call of dutty dar shod :D . oono man aval tamoom kardam

saman سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:50

bazie khoobie . dari rah mioftia , naghd mikoni vase amat :D . shookhi base . khoob etelaati dadi azize del , mamnoonam vase hame matlabat .

Behzad - fst چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 17:02

salam to ba in senet khejalat nemikeshi bazi mikoni ? in bazie bad joori be delam neshest .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد