Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

غم و شادی

غم و شادی

در دستانم دو جعبه دارم که خدا آنها را به من هدیه داده است. او به من گفت: غمهایت را در جعبه سیاه و شادی هایت را در جعبه طلایی جمع کن. من نیز چنین کردم و غمهایم را در جعبه سیاه ریختم و شادی هایم را در جعبه طلایی! با وجود اینکه جعبه طلایی روز به روز سنگین تر می شد اما از وزن جعبه سیاه کاسته می شد! در جعبه سیاه را باز کردم و با تعجب دیدم که ته آن سوراخ است!!! جعبه را به خدا نشان دادم و گفتم : پس غمهای من کجا هستند؟! خداوند لبخندی زد و گفت: غمهای تو اینجا هستند، نزد من!

 از او پرسیدم: خدایا،‌ چرا این جعبه طلایی و این جعبه ی سیاه سوراخ را به من دادی؟ و خدا فرمود: بنده ی عزیزم، جعبه ی طلایی مال آنست که قدر شادیهایت را بدانی و جعبه سیاه، تا غمهایت را رها کنی!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
Setare پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 21:45

ghashang bood mese hameie up hat

سروش جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:48 http://avareha-021.blogfa.com

salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam . khooooooooooobi ? damet garm babate up at . rasti jadid vagh vagh kardam . vasat Mail mikonam . ghorboone to .

مینا شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 15:04 http://blog.360.yahoo.com/blog-r_Glhhs8crX9Ho5FaIpT8Uxo;_ylt=ApU

خیلی خوب و عمیق بود
.
.
سعی می کنم همین کارو بکنم
.
.
ممنون وخسته نباشی
.
.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد