Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

روز مادر مبارک ...

سلام

چه روز بدی . واسه ماها . روز مادر . البته بدیش واسه اینه که یاد خاطره هایی میفتیم که الان حسرت یک دقیقش داره نابودمون میکنه کاش اون شب از تو شبای خدا حذف میشد . شبی که هیچ وقت بد تر از اون تو زندگیم نمیاد . شبی که باعث شد امسال روز مادرم خراب شه . آخه من و که میدونید ۲تا مامان دارم یکی که ایشالا تا ۴۰۰ سال عمر کنه یکی هم که بزرگم کرده و مامان بزرگمه . دنیا رو سر آدم خراب میشه وقتی یه خبر خیلی بد میشنوه ولی خراب شده رو میشه ساخت از هیروشیما که بد تر نمی شه !‌ میشه ؟ ولی خبری که اون شب همه چیه منو خراب کرد دنیا رو از من گرفت و دیگه نمی شه ساخت چون ندارمش . هه راستی روز مادر بودا . تولد حضرت فاطمه ( س ) رو به همه تبریک میگم . روز مادر رو به مامانم و مامانم تبریک میگم . راستی واسه مرده ها یه فتحه بگید که خوشحال شن . کاش هیچ وقت روز مادرتون و از دست ندید . تابستونه خوبیم براتون آرزو میکنم . بای

دیر آپ کردم متاسفم .

نظرات 4 + ارسال نظر
Setare پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 21:11

khoda behet sabr bede faghat hamin . bye

sara پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 21:49

manam tabrik migam webet por mohtavast

mina سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:50

خیلی ناراحت شدم ...
خدا رحمتشون کنه...

نمی دونم باید چی بگم!!!

سبا سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 14:45

SAKHTE....KHEYLIYAM SAKHTE...CHIZI KE GHABELE DARKE MAN NIST.....ama khoda hamishe bahate...bebin bejash behet chiya dade......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد