Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

خدایا بارها ...

 

خدایا بارها شنیده ام که جزای گناهکاران اتش است.باور نکرده ام اما نه اینکه به تو ایمان نداشته باشم با خود فکر می کنم چگونه ممکن است. عشقی جاودانه که در سینه ام بر افروختی در اتش تو خاموش شود؟

خدایا من عاشقم با اتش مهر تو شعله های عشقم سر به اسمان می کشد.
ولی پروردگارا در  دوریت اشکهایم را روی شانه کدام الهه امید بریزم وسکوتم
را با کدام عشق نجوا کنم؟

اکنون به دستهای من بنگر که در انتظار دامان ترحم توست ومن چه محتاجم به تو
دستت را به صورت خاکی ام بکش و ظلمت قنوتم را به صاعقه اجابتی شعله ور ساز که اتش تو همان اعجاز توست.همانی که بر خلیل ا... گلستانش کردی و بر موسی
نور هدایت.همانی که من دوستش دارم.

www.ataei.blogsky.com

نظرات 3 + ارسال نظر
nazanin دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 22:06

matalebet vaghean delneshine movafagh bashi

nazanin چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:29

afarn hamishe khoda ro shokr kon

excellency جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:01 http://poohs.blogfa.com /

آقا محمد شما من واشتباهی لینک کردی یک s نذاشتین بخاطر همین هم وبلاگ یک نفر دیگه لینک شده.راستی اگر خواستی مرا لینک کنی با اسم مشکی پوش لینک کن .یادت نره درستش کنی! متشکرم bay

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد