Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

دوست من !

دوست من ! می نشانم با نسیم عشق در جانم تو را ٬

از صمیم قلب صد ها بار میخوانم تو را .

دیر زمانی حسرت لذت بردن از یک همنشینی با تو

 بر دلم مانده بود ٬

آرزو داشتم کاش تنها از آن من بودی !

اکنون که مبهوط از این زیبایی هستم بر آن شدم تا معنای واقعی عشق

و انتظار را در دفتر روزگار به ثبت برسانم

و چه زیباست انتظار عشق و عاشقان ...!!

نظرات 1 + ارسال نظر
excellency جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:32 http://poohs.blogfa.com /


آقا محمد از این که به وباگم سر زدی ممنون بخاطر نظرات خوبت
هم ممنون .
می خواستم بگم قالب ها را چطوری درست میکنی؟
جواب را برام بفرست توی وبلاگم. متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد