Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

عشقولانه ...

 

کاش گناهی کنم که مجازاتش تبعید به قلب تو باشد


 

زندگی اجبار است ... مرگ انتظار است ... عشق یک بار است ... فکر تو تکرار است... جدائی دشوار است...


 

مرگ آن نیست که در قبر سیاه دفن شوم مرگ آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم


 

آرزو دارم که قشنگترین گل سرخ دنیا را بچینم و بر برگهای آن قطره ای از خون خود را بچکانم و آنرا به محبوبم هدیه کنم تا زمانی که گل را می بوید نفسش خون مرا گرم کند.


 

اگه می خوای بدونی چند تا دوست دارم تعداد نفسهایی که تا حالا کشیدی به توان قدمهات کن می فهمی


 

به شیشه گفتم دوستت دارم شکست به گل گفتم دوستت دارم پ‍‍‍ژمرد به دریا گفتم دوستت دارم خشکید حالا به تو میگم دوستت دارم مواظب خودت باش


 

آموختم بهار را با عشق ... تابستان را با شادی ...  پاییز را با غم... و زمستان را با امید ... و بودن را با تو سپری کنم.


 

همچون درختی که برگهایش را می ریزد کلماتم را بر زمین ریختم باشد که اندیشه های نا گفته ام در سکوت تو بشکفد


 

اگه یه روزدیدی همه ی درخت های کوچه روبریدن اصلا ناراحت نشو چون هنوز هم من هستم تا به من تکیه کنی


 

جدیدترین جمله عاشقانه : انرژی هسته ای من تویی


 

آسمون از غم که تو رو زمینی تا همیشه رنگ چشاش کبود شد گل که دونست خزون واسه تو هیچه رنگش پرید و تو یه لحظه پژمرد درختی که تو از پیشش رد شدی انقده برگاش رو زمین ریخت که مرد


 

ماه نمی دونست چه جوری بتابه از روی دست تو دید و بلد شد خورشید که دید نوری ازش نمی خوای رفت بالای قله و با تو بد شد دریا که دید موج موهات از اون نیست غرشی کرد و ته دل حسود شد


 

آرزویم این است نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد . . . نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز . . . و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد . . . و به لبخند تو از خویش رها می گردد . . . و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد


 

کاغذتم احساساتت رو روم بنویس .عصبانیتهات رو روم خط خطی کن . اشکاتو باهام پاک کن.حتی اگه سردت شد بسوزونم تا گرم بشی .فقط دورم ننداز


 

 و چه دانی که پس هر نگه ساده من چه جنونی ،چه نیازی ، چه غمی ست؟ یا نگاه تو که پر عصمت و ناز ، بر من افتد ، چه عذاب و ستمی ست .. دردم این نیست .. ولی دردم این است که من بی تو دگر از جهان دورم و بی خویشتنم پوپکم ! آهوکم! تا جنون فاصله ای نیست از اینجا که منم


 

اگه یه روز چشات پر اشک شد و دنبال یه شونه گشتی که گریه کنی صدام کن . بهت قول نمیدم که ساکتت کنم ولی بهت قول میدم که پا به پات گریه کنم .


 

میدونی فرق لبخند تو با لبخند من چیه؟

تو وقتی شادی میخندی، من وقتی تو شادی میخندم


 

جاده عشق تا اطلاع ثانوی لیز و لغزنده می باشد از عاشقانی که قصد سفر در این جاده را دارند خود را به زنجیر محبت و صمیمیت مجهز کنند. ‹‹ پلیس راه عاشقان


 

اگه همه زنبورای دنیا نیشت بزنن حقته!

چون تو مثل گلی.


 

دوری،عشق های کوچک را از بین می بره.ولی به عشق های بزرگ عظمت می ده،مثل باد که یه کبریت و خاموش می کنه ولی شعله های آتش را بزرگ تر می کنه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد