Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

دربی !!!

سلام خوبید ؟ مساوی ؟‌!  آخه چرا از این بازی باید فقط ۱ امتیاز ماله ما باشه ؟‌ نه چرا‌ ؟ هاااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟  

ولی خدایش حال کردم مدیر عامل استقلال کلش خوابید از اول فصل تا حالا که در خدمتیم کوش کی ترکوند کی ترکید هااااااااااااااااااا‌ ؟

یادمه تو اول فصل نقل و انتقال اینا این یارو اومد تو کنفرانس خبری گفت چی‌‌‌‌ ؟‌ امسال ما میترکونیم !!!!!  شوخید بابا حالش خوب نبود زیاد شربت خورده بود  میبینیم این هفته ها ما میترکونیم و اونا میترکن ... اینجا که مهمان بودیم دفعه بعدی میزبان & پیروز میدان ...

تحلیل کلی بازی پرسپولیس ترکوند

نظرات 4 + ارسال نظر
So0oro0osh سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 22:35

Azize man in esteghlalia az aval ta akhareshoon ie ... an :D ma ghahremanim emsal :)) ino ki mige so0oro0osh dadash

Ishala

نازنین دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 16:59

واقعا وبلاگ قشنگی داری.

پریناز جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 18:47

یه بار دیگه در مورد استقلال من اینطوری حرف بزنی شبیه کریم باقریت میکنم.وبتم قشنگه افرینننننن

esteghlal sooorakhe hoho ... Karimi time to vardaro boro ... o o o oe Esteghlal GOHE

پریناز جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 18:54

سریع این مطلبو از تو وبت ور میداری یه بار دیگه هم از اس اس بد بگی میزنمت

Nemigiram bebinam chi mishe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد