Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

اگه من جا هیائت دولت بودم ٬٬٬٬٬٬٬٬٬

اگه من جا هیائت دولت بودم وای جمعه رو هم میزاشتم روز کاری اصلا هم تعطیلی بی تعطیلی وای چه فازی میداد ... میدونید چرا ؟ چون این ملت رو                                   ( منظور دوستای خودم   ) ۱ ساعتم نباید ول کرد ( نوش جون‌ )
نظرات 3 + ارسال نظر
So0oro0osh دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 15:08

Hoooooooooi ba maiiiiiiiiiiiiiii ? vai behalet age giram biofti miterkoonamet bashar

Davood دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 15:12

Zahre mar yani chi in harfa akhe ki toro too heiat dolat mizare ha ? mage dolat az joonesh sir shode ? farda pase enigma o celine dion o hengame o shadmehro midi beheshoon bian are

Nazi دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 15:15

Manam movafegham in bache haro nabaiad 1 minam be hale khodeshoon vel kard ta che berese be 1 saat :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد