Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

مطلب...

زندگی یعنی بازی. سه ، دو ، یک … سوت داور............ بازی شروع شد!!! دویدی ، دست و پا زدی ، غرق شدی ، دل شکستی ، عاشق شدی ، بی رحم شدی ، مهربان شدی… بچه بودی ، بزرگ شدی ، پیر شدی سوت داورــــــ0?ــــــــــ بازی تمام شد... زندگی را باختی ...

 

بعد از این هم آشیانت هر کس است باش با او، یاد تو ما را بس است ...

 

امروز کسی محرم اسرار کسی نیست ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست آن عاشق دلخسته که دلخسته ترین بود امروز به ما گفت گرفتار کسی نیست...

 

 تو کتاب خوندم سیگار بده دیگه نکشیدم، تو کتاب خوندم مشروب بده ‏دیگه نخوردم، تو کتاب خوندم دروغ بده دیگه نگفتم، تو کتاب خوندم ‏عشق بده، دیگه کتاب نخوندم...

 

میروم تا دل مردگی ها را ز سر بیرون کنم گر فلک با من نسازد چرخ را وارون کنم بر کلام ناهماهنگ جدایی خط کشم در سرود افرینش نغمه ای موزون کنم ...

 

 روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت . . . آمدم پاک کنم عشق تو را . بدتر شد . . . خلاصه گند زدی تو فرشه رفت...

 

بارون نباش که با التماس خودت رو به شبشه بکوبی ... ابر باش که همه منت باریدن تو رو بکشن...

 

برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر . برای عشق وصال کن ولی فرار نکن . برای عشق زندگی کن ولی عاشقونه زندگی کن . برای عشق بمیر ولی کسی رو نکش . برای عشق خودت باش ولی خوب باش...

 

ناراحت بودن برای آنچه ندارید نابود کردن چیزهایی است که دارید...

 

یک شاخه گل رز میتونه باغ من باشه یک دوست تنها میتونه دنیای من باشه...

 

هیچکس نمی تونه به دلش یاد بده که نشکنه ولی من حداقل می تونم بهش یاد بدم که وقتی شکست با لبه های تیزش دست اونی که شکسته رو نبره ...

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
عسل پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:12

zendegi yani az ie noghte shorooe koni ke maeloome be ie toghte miresi maeloom ni kojast vali midooni too oon noghte ba kasi ke mikhai be jangi nemitooni movafagh shi chon oon ezraiile jooneto migire . chon zooresh be ma nemirese joonemoono migire albate namardi nist haghe marg hagheeeeeee

daghighan ba inke aslan azat khosham nemiad vali too in mored movafegham :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد