Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

تیم مورد علاقه ی من ...

 
ACM ... بله بهترین تیم دنیا به نظر من با بهترین بازی ها و افتخار های زیادی که داره ... سال قبل هم که قهرمانی   Uefa Champions League  رو بدست اورد ... به نضر من این تیم ایتالیایی با داشتن بازیکنای خوبی مثل :
 
KAKA : Brazil
 
 
خط حمله ی توپ
 
Maldini : ITA
 
 
 
دفاعی مستحکم و کاپیتان کار درست ...
 
Gattuso : ITA
 
 
 
یه خط میانی که جرات میخواد ازش رد شی ...
 
Pirlo : ITA
 
Pirlo - defensive playmaker.
 
بازم خط میانی توپ
 

Nesta : ITA

Nesta - hugely experienced.

دفاع کردنش عالیه ...

 

این یکم از تیم مورد علاقمه که واقعا خوب کار میکنه و KAKA در حال حاضر اسطوره ی این تیمه ...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نسرین پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 13:16

فکر میکنم اولین باره که تو عمرت یه چیز درست گفتی ...

کیا پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 13:21

امسل قهرمانیم ململ جون خیالت تخت خواب فنری ... کاکا رو عشقه

پریناز جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 18:58

با عرض معذرت ممد جون منم با نظرت در مورد کاکا و نستا و میلان موافقم
حیف که کاکا زن داره

To adam nemishi na ? Yani chi midooni man badam miad inaro migi ? man khodam donbale kaka Bidam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد